Jom Keep In Touch ..

Saturday, April 20, 2013

"Gwiyomi"... mee segera jenama baru ke?

kawan : ko dah tengok gwiyomi?
aku : ape tu?
kawan : ala video kat utube tulah.. tak kan la tak tau...
aku : oh video ke? aku ingat mee maggie jenama baru...>_<

haa sesi perbualan antara dua orang sahabat. ofcoz la aku nie salah seorang yang cetek ilmu IT.. lambat plak pasal teknologi nie.. kalo tau pun.. for sure lambat nak update... gangnam style pun lambat nak catch up. ade plak qwiyomi.. 
baru tadi aku tengok.. jakun kejap...
bila tengok version asal alahai kiut je minah nie buat.. super duper cute!
comey lote...

tapi bila kawan aku usha yang version laki.. 
badan ketak-ketak pulak yang buat alahai.. adekah die ni sesuatu?? -__-
kira aku betul jugak laa.. mee segera jenama baru..
cuma yang berbeza.. org skang nak popular dgn media sangat senang..
*tetiba teringat shae - sayang cover tu...


so kalau la korang rasa diri tu berbakat. jangan dipendamkan.. confident dengan diri.. dan join contest nie...
atleast x salah mencuba.. untung2 menang...
boleh try click sini Digi Youths , xpun click kt iklan nuffnang sebelah kanan tu...
selamat mencuba yerh *sambil wat muke cute depan webcam  =)

p/s : sekarang senang betul orang nak femeskan..

1 orang membebel kat entry ni:

putree ashreen said...

Hi salam. You I really need your help. I dapat campus dungun jauhhh. Camne nak tukar ye. Please help me

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<