Jom Keep In Touch ..

Sunday, November 30, 2008

nyamuk punye citew...

ini bukan nya berlaku kebakaran.tapi merupakan asap untuk membunuh nyamuk durjana sekitar kawasan rumah aku..huahua...mati ko nyamuk...
buat pengetahuan semua..aku saja je suruh abang tu sembur sampai dalam rumah.. abeh penuh asap 1 rumah aku..lama gak aku tunggu kat luar umah nak bagi asap die hilang..huhu..
bijaknya aku soh dorg sembur,last2 aku kena mop lantai coz asap 2 membuatkan lantai aku berminyak..huhu...

huahua,permandangan dari rumah ku syurga ku...


nie view dari tepi, yang lawaknya.semua nya lari masuk umah tutup pintu..macam satu aturan.. lari!!!!!



time ni asap dah mula nak menghilang...di bawa angin yang tiup sepoi2 gitu..wahhh..

p/s : hapuskan denggi - pesanan khidmat masyarakat

0 orang membebel kat entry ni:

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<