Jom Keep In Touch ..

Saturday, April 25, 2009

Karaoke n belanja Pizza Hut

selepas balik daripada exam tok financial acc 2.. zakwan ajak i tok lepak g karoke.
then i pun ajak la c sharul n danial skali..

memang seronok giler lah.. semua pakat2 nak tunjuk kehebatan vokal masing2... kitorg ambik yang 2 jam punye coz ari 2 pun kuar umah pun dah petang.so x nak membazir masa sangat.hhu
lps dah kuar perut semua lapar.. i ajak la dowg semua g pavilion nak makan pizza hut.
lagi pun ari 2 aq dah janji nak blanje dowg ber3 mkn pizza n spageti..haha... sebab lapar punye pasal dorg order set menu tok 4 org n tmbhn 4 jenis spageti..(mak oii makan ke melantak entah)..tp x pe..kata nak blanja biar ikhlas..huhu...
dalam tandas ktv... meh pakat2 posing...
kami berdua memang kaki kamera... hahaha..

keenakkannya dapat dilihat daripada muke mereka... kekenyangan... huahuahu

''slurrrrrppp'...zakwan minum dengan lajunya... shahrul plak mulut penuh pizza..
p/s: kakak manager yang keje kat pizza hut 2 leh plak kata kitorg order tlalu byk..sampai die pun terperanjat..haha... i pun terperanjat gak nak membayar bilnya.. mak oiii.. bukan x dek duit.. nak tgelak koet! rm100+++. telan air liur i mbayarnya...
hahaha

7 orang membebel kat entry ni:

eyqa myqa hameed said...

mak oii !
mkn ke melantak ?
anyway, gedik nokk korang ber4
haha

ZAKWAN said...

weh! best gile doe hari tuh! haha..
gile ar kenyang nk mati. 4 org mkn mcm 8 org. hbis lak tuh! hahaha...

thanks amy coz blanje:D
nanti blanje la lg:p
hehehehe..

Nazrin The Greatest said...

hahaha..men collection ke??hahaha..bukan women ke??hahahah...gedik nya nok..hahaha..opsssss..baju ijo tu plg over.ahaha..nasib i tak amek piza tu
huaaaaa

aMy SiDeK said...

2 la...dowg nie iqa pesan mcm kebulran kot..haha... xpecaya kalo ko tgk dowg mkn.. kata belanje... time 2 la dowg nak kikih aq.. :)

aMy SiDeK said...

mana x nya.. kalo org tgk bdn ko yang kurus 2 pun org x caye ko mkn paling byk.! serius giler takut aq tgk kowq makan...

aMy SiDeK said...

hi naz.. u ckp bju ijau 2 i kew?
haha..

bkn gedik la... menonjol.!! huahuahua... p i x mcm dowg yg lebih up... ;(

ika said...

luscious sungguh mulot si carul

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<