Jom Keep In Touch ..

Friday, June 19, 2009

Zoom In Langkawi

P/S : sorry lah yerh.. lambat update lah..dah tu x tersusun plak gambar2 nie.hehe


Lokasi : Pulau Langkawi, Malaysia
Tarikh : 27hb - 29hb Mei 2009
Hari : Rabu - Jumaat (3 hari)
Pengangkutan pergi : kapal terbang Air Asia -> LCCT (RM55)
Pengangkutan pulang : Feri dan Bas -> Jeti langkawi - Kuala Perlis - Kuala Lumpur (RM61)
Jumlah Perbelanjaan : RM550 (termasuk kes luar jangkaan..hihi)

time ni shahrul ngan danial tengah sebuk berkemas
snap-snap kat Tasik Dayang Bunting.. cantik!

rupa bentuk Pulau Dayang Bunting dari pemandangan di atas bot

Dataran Helang pada waktu malam
eagle feeding? banyak kot.. best aje tgk...huhu
shahrul ngan zakwan yang keletihan especially time hujan.(frust la 2 plan lari)

area cable car
shahrul dan danial dalam gendola

danial, shahrul dan zakwan dalam bot menuju ke Beras Basah, Pulau Dayang Bunting, Pulau satu lagi x ingat la(tanye shAhrul)...

lepas berpeluh ketakutan naik cable car..
shahrul


gendola pelancong lain dengan air terjun



kereta sewa yang di gunakan sepanjang kami semua di Langkawi, Kia Picanto.. bukan Kia Spectra aie yerhz (kenangan lama)!! hahaha

shahrul di Teratak Sri Tama, Kota Mahsuri..
amy poyo lah..

view

gembira kami bersama

baru lepas pergi buat tempahan dekat agen.
baru sampai kat Langkawi... haha.

bestnyer!





danial dan i kat dalam gendola







memang satu lagenda


6 orang membebel kat entry ni:

Nazrin The Greatest said...

sumpah i jeles tgk gmbr u kat air asia..babing tol..aku nak jadi FA...bukan financial accountingg..haha...flight attendant..kikiki.....cntik tempat2 tu..dahlama tak pegi..huhu

aMy SiDeK said...

dah lama?
uuu terlalu lama x pegi k...
u shuut try

eyqa myqa said...

banyak dohh gambar ko !

aMy SiDeK said...

memang banyak
x terabis aq nak letak..haha..susun pun x betul;.tp enjoys!

ZAKWAN said...

best gile!
hahaha

aMy SiDeK said...

tau xpe...keh3... kalo boleh nak stay 5 ari.. tp ada masalah teknikal skit.. whatever is kitorg semua enjoys..

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<