Jom Keep In Touch ..

Sunday, January 8, 2012

Boyfriend Kau Ada?

selamat berhujung minggu korang semua! 
hari nie tak dek ape yang nak di updatekan pasal aku. aku nie seorang yang sangat membosankan.. especially kalo tibe hujung minggu.. sebab aku kurang gemar kalo nak kuar jejalan nie keadaan mesti sesak. 
tuu tuu sememangnya kalo area KL la tu.. phhhfff! lautan manusia.. PENUH!! jadi duduk rumah lagi bahagia...kalo kuar pun terpaksa, terpaksa pegi tanpa rela... hehhe..

back to the title la kan, ceritanya begini.. i actually get interested nak buat entry nie lepas seharian melayari Youtube.. macam mana boleh pulak terserempak dengan video yang bagi aku boleh di katakan menarik dan sangat fun.. video die berkenaan tutorial untuk memakai make up. 

WOW! make up kateku..haha..
but yang bertambah menariknya video nie boyfriend die yang dok sengal2 touch up muke aweknya itu..  aktiviti yang sangat menyeronokkan untuk dicuba oleh pasangan diluar sana...cube bayangkan boyfriend korang yang dok mencalet make up dan girlfriend korang yang menjadikan muka sbagai bahan ujikaji...bosan-bosan leh cuba nie.. =) 







selain video daripada dorang berdua nie, banyak lagi video yang telah diresponkan oleh pemilik2 Youtube yang lain, korang leh search and click dekat link video-video kat belah kanan tu untuk tonton tutorial dan aksi sengal yg dorang buat, some of them boleh dikatakan 'artis' yang boleh dimajukan sebagai juruhias, dan yang lainnya Hancuss daa...:P


p/s : I know how to put a make up too! anyone wanna be my girlfriend? >_<
LOL



0 orang membebel kat entry ni:

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<