Jom Keep In Touch ..

Wednesday, April 17, 2013

Muzik Video Misha Omar - Angin Syurga

hye bloggers and readers, dah lama rasanya aku tak update blog nie.. 
sangat lama since tahun lepas.. bukannya apa. cuma sekarang susah nak berblog sebab banyak sangat media social yang boleh di kongsikan kehidupan seharian kita. 

sekarang kalau nak mengarut dan mencarut kite dah ade twitter, kite nak luah rasa dan perasaan kite dah ada facebook. kite nak posing maut dan tayang makanan ape yg kite makan kite dah ade instagram.. so mcm mana nak survive dengan blogspot nie je... hmmmm *sambil pandang kiri dan kanan

so, kekadang terlepas pandang pada blog aku sendiri... bukan sebab kurang minat nak menulis. tapi bila kekangan waktu yang menjarakkan hubungan aku dengan korang.. hehehe...

so since aku dah buat comeback nie... 
aku nak korang dengar makna di sebalik lirik dah hayati video clip dari artis kesayangan aku nie... =)



please support local artist.. LOVE


0 orang membebel kat entry ni:

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<