Jom Keep In Touch ..

Monday, September 15, 2008

pengenalan dirinya...

ermm setelah lama i menyepi.. dengan x sengaja dan kebetulan dia datang mengisi kekosongan minda i.. masakan tidak dia teramat istimewa, dia dah berjaya buat i lupakan pada kekasih lama i si polan 2....

memang susah nak lupakan dia. tambah2 hubungan ni putus bukan sebab musabab yang logik..hurm..tp akhirnya muncul seorang yang memang amat istimewa. buat pertama kali i jumpa dia masa hari orientasi kat kolej.

tenungan dia lain macam je. dengan sifat si dia yang ada sebagai seorang pemimpin , charming , tinggi mcm yang i suka...x suka yang rendah2 sakit leher memandangnya.

PADDY... 2 lah nama gelaran yang i n zakwan(kawan baik i) bagi...
special nya nama nie... sebab nama nie dekat sangat dgn nama timbang2an dia...hehe..

harap ianye sebagai 1 permulaan untuk i mengenali diri dia...

2 orang membebel kat entry ni:

ZAKWAN said...

owh...
sungguh menyayat hati...
hehe...

aku tawu sape itu...
die tu member aku sendiri...
namenye agak klakar tp bgos orgnye...
hehe...

aMy SiDeK said...

hang jangan nak habaq kat sapa2 naa..

biar lah rahsia..
hehe

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<