Jom Keep In Touch ..

Wednesday, July 8, 2009

Joren & Pon

I bagi nama Joren n Pon sebenarnya ada sebab. benda nie sebenarnya blaku atas gelagat dowg sendiri yang sangat kelakar. si abang i bagi nama Pon sebab die agak lembik skit.. penakut plak 2 daripada adik die yang sangat garang.. so si Pon singkatan daripada Pondan..hihi.. adik Pon i bagi Joren sebab gedik semacam perangai die. ligat x tentu pasal n suke duk bertengek kat bontot org.. oppss...haha..
PON
JOREN






gelagat dowg dekat rumah memang kadang2 luar jangkaan...

6 orang membebel kat entry ni:

AkuAyie said...

comeynyer pon!! huhu

Nazrin The Greatest said...

alololo..comelnya tucing tu..ngeeeee

aMy SiDeK said...

yup.. skang dah gemuk n malas au..
keje tidur je...huhu

eyqa myqa said...

joren? pon ?
haha ! aku tahu maksudnye. chehh

miss oren said...

name mereka berdua sangat unik dan cumil sekali

aMy SiDeK said...

haha itu la...nak wat mcm mana.. gelagat dowg 2 yang membuatkan nama itu dipilih...kiki

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<