Jom Keep In Touch ..

Wednesday, April 7, 2010

tergendala buat seketika

hasyim! haha..
terbersin before nak start entry kali nie dek kerana ikan masin yang di goreng ibu tersayang..haha..

okeyh2. jangan banyak cerita amy oii.. terus-terang secara umum kepada semua okeyh..
actually kan aku terpaksa mengundurkan diri daripada blog ini buat beberapa ketika kerana final exam aku dah nak start. jadi aku terpaksa la fokuskan diri kepada pelajaran aku yang tersasar sudah itu..haha..
so kena lebih struggle la kan..  sangat kesian bukan?

so diharapkan anda semua memberikan kesempatan untuk aku berundur dan mendoakan kejayaan aku pada masa hadapan......;)

wait wait! wait!!! tp u oll jangan la menyepikan diri daripada menjengah ke blog aku yang tak seberapa nak gah ini.. sebab korang la aku still update... so tetap sokong yerh.. baru la blog aku tetap unggul macam rtm tu..hehe..;p
thanks..;)

0 orang membebel kat entry ni:

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<