Jom Keep In Touch ..

Tuesday, August 10, 2010

Ramadhan Al Mubarak 2010

assalamualaikum..pejam celik pejam celik macam tak percaya je dah nak masuk bulan ramadhan..esok plak tu! voooo..(excited tak terhingga)..
sapa yang tak suka kan. bulan puasa nie la time yang paling mujarab nak kuruskan badan yang dah meengempal.. mee? mak masak mee goreng plak malam nie..siap la aku bedal kejap agi... sebelum tu tabah kan hati aku kejap coz nak sambung menulis... haa, berbalik kepada kuruskan badan aku tu tadi.. betul kan? kowang semua macam tu kan>? hihi..tp akan makin risau bila syawal pula menjelma kan?? kan? kan? ketupat rendang tok bahulu tard lemang almond london tak dilupakan. macam mana tak naik berkilo-kilogram..haha

okeyh la geng (ade ke orang baca blog aku nie) ;(..
sebelum aku beradu untuk menyiapkan segala asgmnt aku yang tengah bertimbun itu..
aku nak ucapkan kat korang semua selamat menyambut bulan puasa.
semoga bulan ini korang penuhkan dengan amal jariah..
sesungguhnya ianya akan menjadi bekalan di akhirat kelak..
(tetiba teringat x solat isyak lagi)
adios..
wasalam kalian..;p



0 orang membebel kat entry ni:

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<