Jom Keep In Touch ..

Monday, September 13, 2010

tersimpul malu...

hye korang..
sihat je kan? hihi..
ape2 pun aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin..batin?? haha
sesiapa je yg ade hubungan batin ngan aku la yaa..bweek!

entry ini akan menjadi seringkas yang mungkin sebab jam pun dah menunjukkan waktu tidur enak ku...
aku cuma nak mampu tersenyum simpul bila orang tanya kat aku kenapa dah tak update blog lagi..(thanks sesiapa yang sudi baca)..  berbalik kepada ceritanya. sepanjang bulan puasa ni aku sangat sibuk dengan segala kerja..termasuk la pergi ke kelas (ade kelas ganti raya), tolong mak ayah kat bazar, n busy nak berbuka puasa ngan feminat2 merangkap kawan-kawanku..hehe.. time raya nie plak penuh dengan open house sana sini yang perlu hadir. so bila dah sampai umah.. jawapnya.. tidur jelah paling enak dilakukan selepas berhempas pulas mengisi tangki dirumah orang..hehe.,

TETAPI@!!! aku tak update entry baru, cume rajin la baca blog kawan-kawan yang lain..so kepada bloggersss yang handsome n cantik dalam dan luarannye..teruskan usaha yea mengupdate blog..
saya sudi membacanya..
out dlu. nak layan kawan abang datang beraya..hihi

3 orang membebel kat entry ni:

WAHIDA ALIAS said...

hohooho..baguih hang ni

WAHIDA ALIAS said...

alamak tersilap komen..nk komen entri ats ni..adeiii

aMy SiDeK said...

aku dah agak dah..
die punye tempat komen len mcm skit..haha

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<