Jom Keep In Touch ..

Friday, September 17, 2010

Raya Kami Penuh Ceria

salam 1Malaysia salam hari raya..haha..
pejam celik pejam celik dah seminggu kita beraya kan?
amacam raya korang? O.K or K.O?
bagi aku raya kali nie pun best aje macam raya raya aku yang lepas..haha..
as usual akan bermaaf-maafan, melantak makanan yang sedap2 kat rumah orang n yang paling penting dapat duit raya... TERIMA KASIH KALIAN...(umur saya baru 02 tahun aje,so boleh dapat duit raya lagi.hehe)..

bebel-bebel tak ada guna kat sini. semua orang sibuk sangat dengan baju raya baru dowang tu.tayang dekat facebook,myspace,tagged, dan twitter mereka yang hebat itu kan..KELASS!
aku tak sepopular britney spears dengan lady gagak jadi tak layak nak letak kat twitter. so blog yang dah bersarang tebuan ni jugak la aku akan letakkannya.

so, i dont want waste ur n my time untuk membaca blog yang biasa ala-ala ketupat tak siap ni..baik korang tengok pictures yang ado ni kan..

ko ada raya dekat pavilion macam aku? kiki

maizura cik Kenny Rogers (die tak beraya sebab die kena kerja.haha)

shahrul                                                     danial

zakwan


amy                             syafiq                           

jadi selamat pengantin baru...eh eh eh,salah tu...SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.. semoga kita bertemu lagi di lain syawal...;p





1 orang membebel kat entry ni:

Anonymous said...

sapa mamat nama syafiq tue?
skandal u ek? haah

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<