Jom Keep In Touch ..

Wednesday, September 22, 2010

selamat hari lahir eyqa myqa!!!


selamat hari jadi,
selamat hari jadi..
selamat hari jadi shafiqa hameed
selamat hari jadi...hahaha

eqa,selamat hari lahir untuk ko yerh nyah!..
semoga ko dilimpahkan dengan rezeki yang berganda-ganda..
semoga ko dapat bf yang handsome macam korean look itu.. hidaman ko kan!! haha
so, boleh la dengan bangganya aku pun kuar dengan die..haha..
(jangan marah yerh)

ape-ape pun aku nak kata kat sini..
ko sudah kertu sama aku jugak..
last but not list gitu, smoga ape yang ko buat sukses sahaja hendaknye..haha...

2 orang membebel kat entry ni:

eyqa myqa said...

terima kaseh amy.
aku hargai gilaaa.
gigih kau eh.
loves youuu.
*hornyhugss.
hahah.
muah muah muah !

aMy SiDeK said...

haha... gigih la untuk kawan aku sowang nie..
hehe...
special punye entry hari ini tok ko..haha

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<