Jom Keep In Touch ..

Friday, December 30, 2011

Maharaja Lawak Mega Final.. Siapakah Pilihan Anda?

Salam Jumaat, sedar tak sedar hari nie malam Jumaat yang terakhir untuk tahun 2011... semoga penutup penghulu segala hari, untuk tahun nie berjalan dengan penuh keberkataan..

tapi skang nie aku bukan nak bercerita dengan korang pasal azam tahun baru, azam tahun nie, azam taun lepas, azam tak kesampaian @ atau ala kazam! nie aku nak cerita pasal maharaja lawak mega final hari nie.. 

skang nie tok pentas final malam nie ade 4 orang kumpulan je yang tinggal untuk buat persembahan.. Osbon, Boboi, Saehu dan Syok..
jadi bagi aku, aku pilih Boboi sebagai juara.. kenapa aku pilih dorang yerh..


  1. aku suke dengan boboi werr a.k.a harunsalimbacik.. bila die kuar kan punch line die memang mengena.. =)
  2. experesi muke dorg selamba, tu yang patot ade pada seorang pelawak!
  3. Boboi werr dan Boboi yott macam dah lama je dh di 'pair' kan sebab nampak serasi sesangat..:P
  4. Boboi punye persembahan consistent sangat, dan diorg ade trademark budak2...
  5. dorang punye persembahan ade jalan cerita, mudah faham dan happening..>_< 
jadi 30% di tangan kite, 
♫♪♫ marilah mari, kite mengundi~~♫♪♫ 
tapi kalo dorg x berjaya hopefully kekalahan Boboi hanya jatuh di tangan Osbon je, x nak yang lain... =)

so, kite tengok jelah siapa yang akan menang antara 4 group nie... nak jadi tukang ramal, tak tepat kang ramalannya buat malu aku je..kekeke
korang plak pilih siapa yerh?
yang penting juri jemputannya malam nie ade Aaron Aziz..uhuuuu! 

p/s : harap yang terbaik akan menang!


0 orang membebel kat entry ni:

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<