Jom Keep In Touch ..

Sunday, July 11, 2010

bila wang saku kehabisan...

uwaaaa..
rasa nak nangis je......
 skang nie aku telah kebuntuan idea yang bernas macam mana nak cover balik semua duit yang aku dah guna....
yelah sekarang ni sangat sesak kehidupan aku tanpa mempunyai duit di dalam poket.
cuba bayangkan yang aku nak kuar kan duit untuk membeli secawan milo pun kena pikir 2x.. huahuahua

masakan tidak duit aku yang habis itu turut keluar mengalir untuk membeli buku-buku yang tebal lagi mahal harganya itu. dengan 6 subjek baru dengan sebuah buku menelan belanja berpuluh-puluh ringgit..
wah duit ibarat seringan kapas apabila dia terbang pergi begitu sahaja..
uwaaahh,,,(tekup muka dengan tangan).. MAHALNYA!!!!

jadi sebab mahu mencapai kejayaan di menara gading..terpaksa la aku korbankan cinta keinginan aku pada benda yang lain..so, pelbagai element yang perlu dikeluarkan, diketepikan dan diendahkan dalam hidup aku buat masa sekarang untuk menanggung kos ke atas pelaburan buku aku 2..
huhu
..
1. produk kesihatan dan kecantikan =(
2. baju dan seluar fesyen terbaru
3. mengawal perbelanjaan seharian..

azab sungguh aku nak cover sebulan ini..
p/s : nak mintak abah dengan mak malu sebab dah pakai banyak duit...hehehe

0 orang membebel kat entry ni:

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<