Jom Keep In Touch ..

Tuesday, July 20, 2010

Taxation??? macam-macam kena charge tax ke?...hahaha

salam satu Malaysia pada semua walaupun ade yang tak sejiwa kat Malaysia ni kan..haha
salam pembukaan kan satu intro yang baik... tak gitu dong? (eh sowie2 terindonesia pula)...

hari ini bukannya apa... cerita aku yang biasa untuk di masuk kan ke dalam diariku shahir amy. (perasaan budak AF jap!! haha)... tak gempak macam cerita artis-artis Malaysia yang penuh kontroversi di luar sana nun... hehe.. okeyh2, berbalik kepada topik yang hangat kita ini hari. aku ada 2 quiz hari ini.. alahai, costing ngan taxation je..wow,gempak seh!.. gempak la sangat..he3x

alhamdulilah la kawan-kawan, aku dapat buat costing. tak ada la nak bangga kata senang. tapi yakin la dapat buat..(cewaah profesional la katakan). tapi tapi dan tapi.. aku tidak mampu untuk memberikan segala curahan idea taxation yang beku di dalam otak ini untuk di leraikan pada kertas kajang yang kosong itu...uwaaaaa nak nangis..;)

ilustrasi di sini dapat mengambarkan keadaan aku di dalam kelas tadi..(dah la tak ada air corn) haha...;p

p/s : madam, ajar la tax itu leklok sikit...huhuhu

0 orang membebel kat entry ni:

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<