Jom Keep In Touch ..

Sunday, July 18, 2010

Mizz Nina buat aku dan satu Malaysia berbangga..huahua

hello2x...kali ini aku tak nak cerita pasal diri aku sepanjang minggu ini.. aku nak cerita pasal sorang minah yang membuatkan bulu roma aku naik.. bukan sebab dia hantu okeyh.. ni sebab dia adalah salah seorang penyanyi kelahiran Malaysia yang menyanyikan lagu bertarap antarabangsa.. alah senang cerita kan.. lagu english gitu.. ooo i loiike...;p

yea yea penyanyi tu namanya mizz Nina. yelah maybe dikalangan orang-orang yang arif dalam dunia hip hop ni kenal la dia kan.. dia ni selalu bekerjasama dengan bintang-bintang hip hop kat Malaysia macam Too Phat dan tak salah aku penah jugak dengan Dayang Nurfaizah..Beyonce Malaysia tu..hehe

yelah dia nie kira macam cik Che'nelle kite tu lah yang Che'nelle kita tu kelahirannya asal dari Sabah gitu (bangga kawan yang tak pernah aku berkawan tu..orang sabah katanya) haha.. berbeza pula dengan Mizz Nina kita sorang nie katanya dari KL..tapi tak tau la orang jati KL macam aku nie...hua3x....okeyh2... cakap lebih-lebih pasal minah ni tak guna kan..sebab rasanya baik kita semua enjoys dengan lagu Mizz Nina kite nie.. anywhere kalo korang semua nak tau lebih lanjut tentang dia korang semua boleh la mengedikkan diri untuk menjengah kat dia punye website click kat sini...Mizz Nina




p/s : pasal dia sexy pun jadi bahan gossip.. please laa dont judge a book by it's cover..omputih ko! haha

0 orang membebel kat entry ni:

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<