Jom Keep In Touch ..

Sunday, March 14, 2010

Ahad yang menyeronokkan..

syukur aku kpd Allah s.w.t yg aku masih dpanjangkan usia tok berada di muka bumi ciptaanNya ini..
fuh,arghh nape aku sangat excited ari nie...
ade kah dapat masok af8? ade kah dapat 1juta?
ooo tidak..
itu aku x dapat pun..jgn nak berangan..

actually today aku ade kuar tok jejalan konon kata nye nak sambut birthday..
agaga.. seronok kan kalo birthday kite disambut?
tapi yg lebih excited dan mengumbirakan hati kerna minggu nie dapat sambut birthday 3x = 3 hari..
huahaua

sambutan yang pertama, kakak ku buat kezuttann di ari isnin yg lalu..kakak aku ngan adik aku sudah rancang itu semua..ceh! siap beli kek kat giant woi! haha

sambutan yang kedua nya pula, bersama geng2 gelap ku.. si nad,sha,zakwan,nik n fara. x lupe pada am juge yg datang tok bersama kami walaupun lambat.. sabtu semalam la kuar..tgk movie amy alice in wonderland..kiki..
ingt nak karoke tp x dapat coz full house.(padahal rate per person mahal sgt.lol)

n today i'm so happy to hang out with my luvly friend. kami kehulu kehilir.. kesana kemari tanpa perlu pergi ke tempat2 yg busy mcm pavi n midvaley... haha.. freedom sungguh..

sowie la guys, kalo aku ade handphone sendiri yg cangih mangih mcm u oll..mesti aku dah snap smua xtvt aku...tp malangnye, aku x dek photo tok share kt kowg semua dek kerana handphone aku nie sungguh old skoll..
tapi tapi... jgn riso.. lepas aku mandi td aku dah kompul kan kesmua gift yg aku dapat tok minggu ini tok di tayangkan mengunakan webcam thinkpad aku ni..
tatapan umum untuk kengkawan yg rajin usha blog nie.

pemberian ikhlas daripada my best friend forever... da winner is Mohd Nazrin B. Mat Daud (14taun dah i kenal u kan). grasias tok coklat 2.. aku makan siap share ngan semua fmly aku 2..
siapa sangka aku pun leh dapat kotak luv2 mcm nie kan..haha..jgn jeles yerh.. baru dpt tadi tau..(isinya adelah 1 rahsia)...tankiu u!
ini juge pemberian org yg sama yg telah memberikan hadiah berupa kotak misteri itu..hello pooh! i jumpe u kat seat blakang kete die.. aceceh2.. wat suprise kunun! dah lapok la u..kompem malam nie i tidur lena bersama2 bantal pooh ini..zzzz.

ade lagi yg x bagi adiah..smlm pun nik mesej kata nak bg kad... Nik esok nak kad birhday yg teperuk kat umah ko tu orait!! sigh,jumpe sminggu kat kolej pun x mau bagi..sangat touching tau..;p

so moral of da story tok minggu ini- bila susah datang dlu, akhirnya membuahkan kegembiraan dikemudian ari.. wah! ayat sungguh diplomatik.

orait guys, signing off.esok kelas pagi bersama minggu yg baru..
chaw cin cau!


0 orang membebel kat entry ni:

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<