Jom Keep In Touch ..

Sunday, March 7, 2010

shooting day out..

alahai en. amy oii. lama btul menyepi yerh..
sunguh n sangat mls mengupdate blog yerh..
haha..

soiwe semua, bukan ape.. masalh nye sesgt la busy tahap2 org yg busy.
haha

btw entry kali nie just nak share pic ngan kowg2 semua yg aku n geng2 'bonzer' snap kat putrajaya.... nie semua kes subjek bel(dak uitm tau laa) yg tercinta.. sangup meredah lebuhraya yg pjg, panas yg terik tok shooting di sana..haha

present ur guys...



arly, nani, nad n ain
the lucky me

tgh cari tempat tok djadikan port shooting.eeuu poyo je.
berehat seketika di bangunan usahawan Putrajaya.

port terbaik tok bergambar


dowg sebuk snap sana sini aku sibuk tgk scene yg x buat lagi.
thanks ya pak(pelancong dari indonesia) yg tolong snap kan pic ini.;p
tgh teliti mengkaji watak..

pic nie di ambil secara tidak sengaja *muke nak suci je
si nani mangsa kena bunuh

love story or gucci beg?
awesome
motif pakai topi terbalik...ayo putrajaya panas laa!

apabila ain mengitik kan mulutnya..*dgn banga sembunyi diblakang (amy bengo** bajet boleh sembunyikan dirimu)
under my umbrella (jay.a feat rihanani)
haaa..that's y i ckp td nani mangsa kena bunuh.. dialog yg aku xleh lupe dari nad -> "hello,helo help, sombody help!" - pecah perut aku dengar..

so, itu saja pic yg mampu diupload kan disini yerh.. btw, kowg nak tgk short movie yg kitorg buat? yuep2.. latest post aku akan upload tok u guys.. lawak giler... mampus kowg semua gelak kan aku..
note ; 3.03 a.m - zzzzzzz

1 orang membebel kat entry ni:

Anonymous said...

engkau sorang je laki??

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<