Jom Keep In Touch ..

Monday, March 8, 2010

update blog bertemankan lampu suluh!

hye u oll...nak tau 1 story hebat x...
my lappy rosak lagi..kali nie parah giler..

but u oll jgn gelak okeyh..
that's not my fault...
abg aku yg giler giler remaja 2...
xsedar diri telah merosakkan yerh..
how can be?

cite die mcm nie..
malam yg sunyi beberapa ari lepas sebelum die nak masuk tido.. aku main lappy aku tok myspacing n fabook-ing kan dirikan kt atas lantai(sejok skit)..
time die nak bentang tilam..dgn bangga dan gagahnya die bentang sehingga lah tkena lah lappy aku punye screen & myebbkn eanye selari 180darjah kekangannya! u ol know wat i mean kan.. elok2 die berdiri kukuh berbentok 'L'.. kini hanya jadi mimpi ngeri.. sungguh leper begini _____.

sungguh flat bentoknye..
dan mslh nie telah menjejaskn lampu d skreen..fius ape enth kot terbakar..
jadi kini aku menaip didalam screen yg gelp.. hanya perlu bersuluhkan cahaya ttochlite..uwaaaa(sungguh gigih mengupdate belog ini!

sebagai bukti yang sah tanpa sebarang auta ini lah 2 pic yg aku snap mengunakan webcam aku..hahaha..(saje off lampu bagi dramatik sikit)
haha..muke sadis je..bweeek!

p/s -> berhati-hati walaupun di dlm rumah..(bebelan x masuk akal) ;p
daaa

0 orang membebel kat entry ni:

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<