Jom Keep In Touch ..

Tuesday, December 14, 2010

skype bersama sahabat...

pagi aku di segarkan dengan alunan muzik hindustan.. berirama bollywood sangat mengasyikkan di pagi hari setelah penat berjogging.. melayari facebook sebagai menu pagi...dan pagi itu aku dikejutkan dengan bunyi IM dari facebook..nama yang tertera Nieta Hasan. ohh nieta rupenya..
nieta : oii
aku : oii balik
nieta : ko ade skype?
aku : ade je.
nieta : add aku
aku : okeyh bagi id aq add..
nieta : ********

dan perbualan kami di sambung di laman skype itu.. seperti biasa yang best main skype nie. video xdek sangkut2...jesteru cik nieta kite nie invite aku untuk view video die.. aku tergelak-gelak terbahak-bahak..
rasa macam tak percaya.. eh, itu nieta ke?? omg, nieta kau ke itu? yeaa.. itu laah realitinya nieta yang aku kenal telah berubah rupa.. nak tau kenapa aku terkejut... 
 before
 after
 nieta, ko dah jadi pengetua sekolah ke??
 eh bukan, ko dah jadi setiausaha syarikat mana? hahaha
ohh buat practical engineering kaa?


selepas itu aku berskype pulak dengan encik shahrul ahmad.. borak-borak kosong aje tentang FESTKUM yang akan berlangsung antara universiti-universiti di Malaysia ini.. die mewakili UTM dalam kategori Boria..hehe.. what ever is good luck friend!
baru bangun tidur ke bang,haha!

then tengah hari tu aku borak pulak dengan encik zakwan, kitorang berborak pasal percutian die dengan family-nya di kelantan dan tentang aktiviti harian kami iaitu bersenam..wah! atlit katanya..;p

petang tu pula danial farid memasuki carta untuk bersembang dengan aku di laman skype... cuma seketika.. 
gosip-gosip dan bergosip... hobi nya tu!!
(tapi tak sempat nak snap pic dorang berdua, sorry zakwan ngan danial..next time okeyh?!)


dan akhir sekali encik nazrin daud.. kami berborak berkaitan dengan jurusan perakaunan yang kami ambik...
* dah pikir future rupanya aku ni*...haha
then mak ayah kami sempat melambaii-lambai menyapa dari belakang untuk masuk ke dalam video call kami...hoho...very mesraaaa- macam bob af3 cakap..!

 .
lubang hidung!!

azwan ali sangaattt!!
nazrin dan ayahnya...hye pak cik daud!!!

p/s : jangan marah ya, nanti kedut cepat keluar..xoxo

0 orang membebel kat entry ni:

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<