Jom Keep In Touch ..

Wednesday, December 29, 2010

Win Win Win

Tangan dok mengigil sejuk sebab diri gatai2 dok buka kipas time hujan renyai2 ni.. dah tu plak, angin dingin yang berderu masuk kat dalam rumah tak hinggat punye dingin! (motif feeling2 dok oversea katanya, haa, ko mampu?!)
sambil mata ni gigih tengok perlawanan bola kt tv....*eh,dh abis laa,edit2 blk entry* 
yeaahh, Malaysia Juara laaa!.. seronok bila kite dapat menang kan, tak suka bila kalah.. excited bukan main ko kan mie! hwa3.. jiran tertangga semua dah buat pesta main mercun bagai..good2, ade semangat tu..hehe..

motif entry nie asalnya nak umumkan jadual waktu untuk sem baru ni.. tapi alang-alang detik dan waktu seiring dengan kemenangan Malaysia untuk piala AFF.. apelah salahnya blog ala kadar ni nak mengucapkan tahniah di atas kejayaan pemain-pemain bola sepak kite buat julung kalinya memenangi piala AFF *if i'm not mistaken*..

tengok tu, gah kan..harimau kita!

TAHNIAHTAHNIAH dan TAHNIAH!!!
credit : kosmo
(eh ade vampire laa)
_________________________________________

HAA,sangat over nak ada divider.. ala, saja la nak pecahkan cerita lain dengan cerita aku..itu gunanya belajar math, sistem pecahan kena betul..hehe.. tak kan tak boleh kan? huhu.. 
hip hip hoorey!! saya masih excited dengan kemenangan Malaysia dan saya juga berasa sangat gembira kerana semesta depan yang akan bermula 3hb Januari ni menampakkan tanda-tanda positif untuk aku menjadi seorang yang rajin.*azam tahun 2011*

kenapa tidak? jadual kelas yang amat selesa untuk di ikuti dan masih lagi duduk satu kelas dengan kawan-kawan yang lama... ermm kawan yang lebih lama tu tak dapat laa kot..Shasha, Zakwan n Bonzer The Gang, dowang kan kelas ngan budak-budak dekan.. aku tak mampu. so jangan tanye pointer cgpa aku...(T,T), makan cukup-cukup bukan cukup-cukup makan okeyh..haha
takpe2 bukan takbole jumpa kat area kolej tu kan dude/babe..hehe..
aku ni kan penjaga merkastua kat kolej tu, sentiasa ada je memanjang ke hulu-hilir buat orang muak tengok..

btw, korang nak tengok tak jadual aku?? buat-buat nak laa walaupun tak ada kaitan dengan u guys.. 
tak jelas ke pic ni? gunakan mouse mahal korang n click pada gambar untuk tumbesarannya sendiri..
jasa baik kamera encik Zakwan

haa nampak pack kan? tapi cuba korang tolak FAR300, korang buang FAR250, then korang tarik kuar TAX320..itu semua dah tak di perlukan untuk aku.. dah selesai. tak mo toleh-toleh blakang..x mo pandang belakang dah nanti kena tegur susah! haha...

jadi, guna kan imaginasi anda semua melihat jadual aku itu.. amacam? isnin kaw kaw punye best..
1 kelas je ke mie?
ahaa, 1 kelas je.. pukul 10 sampai 12 je *dengan menabik dada* tak perlu bangun awal dan balik plak awal-awal.. ouh, indahnya... sure-sure hari isnin adalah hari malas sedunia untuk orang yang bekerja dan belajar.. haa, dah dapat jadual macam ni.. mesti hari-hari minggu aku penuh ceria!! macam astro ceria.. "untuk kita-kita aje"...hehe

then jumaat tak ade kelas petang ek??? 
ahaa, tak ade kelas petang pun.. *tersengih sambil mata melirik ke atas a.k.a BANGGA*.
euu poyo doh!, eh poyo sikit je.. gumbira tu yang lebih..hehe..
harap-harap jadual dah tak bertukar dan just flow seperti biasa.. 
mood : i'll attend all the class ocay!! *then muke kembali serba salah* tanda tak yakin dengan diri sendiri mampu melakukannya..(T,T)

so itu saja khabar untuk hari ini.. dah, dah, dah.. g main jauh-jauh..
xOxO

0 orang membebel kat entry ni:

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<