Jom Keep In Touch ..

Saturday, February 12, 2011

Jangan Malukan Diri!!!

percuma "double prosperity" - kalau tak tengok betul-betul, kalau tak baca ke semua sekali dan kalau tak perhati dengan teliti.. perkara yang terjadi pada diri sendiri adalah salah faham dan malu!..
perkara yang aku maksudkan adelah tentang ganjaran dari maxis...
sesiapa yang menggunakan HOT TIKET dari maxis/hotlink mesti tau ape yang aku nak cakapkan.. *aku tak guna sebab aku pengguna maxis youthclub..hehehe
tapi kalau tak silap aku benefits pengguna hot tiket nie memang banyak. contohnya, korang akan dapat pizza hut regular size, dapat extra itu ini dan macam-macam lagi kan>?..

tapi untuk Chinese New Year nie. maxis dengan rasa bermurah hati telah memberikan penggunanye percuma double prosperity.. dengan sekali dengar mesti korang pun ingat dapat percuma double prosperity burger yang jual kat mcd tu kan! betul x>?? tak yah tipu laa, aku pun tertipu juga dengar 1st time..
nak-nak skang ni memang tengah hangat mcd promosikan burger dowg tu.. secara kebetulan@segaja maxis pun letak benda yang sama...tapi berlainan benda.. haha

benda nie, terjadi kat kawan aku yang sangat confident die akan dapat percuma burger prosperity tu..DOUBLE plak tu, sapa tak nak kan? siap die pelawa nak share dengan aku lagi..kekeke..
bila sampai kaunter mcd Jusco Maluri tu je.. die terus hulur benda nie
minah malu : boleh guna nie x?
cashier : ohh yang ini? x boleh! kat sini kan die ade cakap.. double prosperity tu boleh jadi banyak benda.. tak semestinya burger.
minah malu : ohh, yeke? okeyh laa *dengan perasaan sedikit malu teruskan order benda lain..T_T

dah buat tumbesaran tok tgk tiket tu? kat situ ade tulis.. untuk setiap hot tiket bernilai rm20, dapatkan kredit bonus percuma bernilai rm20... itu lah yang dimaksudkan bukannya die cakap untuk setiap hot tiket bernilai rm20, dapatkan double prosperity burger di mana-mana McDonald...hwa3 

haaa, kan sia-sia dah memalukan diri sendiri.. buat sahabat ku itu, next time check dulu betul-betul.. kang malu buat kali kedua plak.. =)
so kau hanya mampu menekup muka dengan penuh rasa malu sambil di pandang orang di sekitarmu..*tapi die x buat, bajet perempuan tabah...hehehe
sekadar gambar hiasan

0 orang membebel kat entry ni:

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<