Jom Keep In Touch ..

Sunday, March 13, 2011

My Birthday Part 1

11 march 1990.. 
lahir la seorang insan bernama Helmi yang berAbah kan Encik Mat Sidek dan berEmak kan Puan Rossidah...
alhamdulilah masih lagi mampu memanjatkan kesyukuran kehadrat ilahi kerana dengan izin dari-Nya aku masih lagi di sini.. masih mampu melihat keindahan yang Allah cipta mahupun kejahilan yang manusia cipta yang telah berlaku di dunia yang fana ini.. dan mampu untuk menaip tiap-tiap patah perkataan di dalam blog untuk tontonan kalian..
Umur telah mencecah 21 tahun.. 21 tahun bagi mengenal erti kehidupan di dunia ini..

jadi hari jadi aku kali nie jatuh pada hari jumaat, hari segala penghulu hari... terima kasih yang tak terhingga kepada sesiapa sahaja yang sudi untuk memberikan ucapan untuk aku.. aku sangat menghargai ingatan kalian itu...hwa3

so, untuk hari jadi aku kali nie.. it's just a simple day untuk aku.. i'm exhausted but a lot of fun...
mule2 main bowling,
next pegi karaoke, time nie sweet sangat sebab dowg soh zakwan dengan aku pegi masuk dulu karaoke then aien, arly n nik dtg kemudian.. rupenya2 ade a little surprise untuk aku..
dowg masuk dengan membawa sekotak donuts untuk birthday aku...

taraaa!!! yang jeli kuning ngan merah 2 x yah beli tau..xsedap..hahaha
kali nie x nak cakap banyak-banyak..
biar gambar yang berbicara....hehe













dalam pertengahan tu, nik konon buat kezutan tok aku.. die x bagi aku pegang remote sebab konon tengah pilih lagu lagi.. rupe-rupenya next lagu adelah lagu Happy Birthday.. so sweet n kelakar kot dowg nie... siap amik video.. tapi zakwan cakap nak upload susah.. so aku x dapat nak upload kan kat sinie.. yelah semua pic nie pun dari kamera zakwan n arly..
birthday boi nie pakai enset cikai je...kekeke
*tunggu orang baik hati hadiahkan handset canggih mangih sikit...(bila la agaknye)











lokasi : Red Box Low Yatt...hehe
lepas tu kitorg x kemana... cuma pulang ke rumah masing-masing sebab malam tu masing-masing ade plan...

aku pun ade plan ngan am nak tengok wayang... midnite movie!! yerh!!!
nak tengok hikayat merong mahawangsa tapi sebab ramai yang tengok kami terpakse la tengok cite Beastly.. 
lepas movie kitorg g makan kat mcd.. am blanje laa! fulawei...am blanje tuu!! keke
thanks again am...

so, balik rumah dalam jam 4 pagi. sangat penat.. terus tidur laa..hehehe..
yang penting nanti ade part 2.. nantikan yerh...
*entry kali nie simple kan..hahahah
jumpe lagi next entry..

0 orang membebel kat entry ni:

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<