Jom Keep In Touch ..

Tuesday, March 15, 2011

My Birthday Part 2

haha.. kan dah cakap ade part 2... 
semua nie gara-gara start hari jumaat tu dowang dh start buat suprise tok sambut hari jadi aku..
then hari sabtu sambut dengan family plak, ahad sambut dengan ehem ehem yang x berapa nak ehem-ehem sangat...
n baru tadi (isnin) sambut dengan shasha n da geng... 
so cerita lebih-lebih xdek guna.. kali nie just nak share kan photos sahaja... 
xdek mood nak taip banyak-banyak..(still dalam mood perut buntat kekenyangan)

*asyik makan dan makan...

so nak upload ape??
gambar kek jelah..
then nak bagi ucapan sikit kat semua? boleh kan..
boleh laa.. nie kan blog saya..kekeke

kek daripada family

bila guna mood black n white baru laa gambar nie akan jadi gambar kenangan abadi.
x gitu???
hwa3

cupcakes daripada shasha hazizul hassan 
*baru tadi dapat

kan dah cakap.. asyik dapat makanan aje...uwaah!
gemuk lagi laa macam nie..sob3
bila nak dapat rumah banglo? bila nak dapat kereta sport? bila nak dapat?? bilaaa???? hoho

ucapan
sekarang baru la berkesempatan nak ucapkan kepada semua yang telah bersusah payah untuk memberikan ucapan korang kat aku. yang telah bagi hadiah ke, yang bagi kek ke x kira yang besar@kecik, yang sediakan donuts atau belanja tengok wayang, makan, jalan-jalan dan juga yang spend kan masa mereka untuk aku.. 

aku mengucapkan jutaan terima kasih kepada kalian semua.. yang telah membuatkan sambutan hari jadi aku yang ke-21 kali nie amat bererti dan bermakna.. *terasa macam artis gitu!! amboi-amboi-amboi~~! haha

dengan doa yang korang semua ucapkan diharapkan aku akan menjadi insan yang lebih baik untuk hari-hari yang mendatang..
hanya Allah S.W.T je dapat membalas segala yang korang berikan..
so, dari dalam lubuk hati aku ini.. aku ingin luahkan perasaan kasih dan sayang aku kepada sesiapa jugak yang terlibat sepanjang hari bagi memperingatkan aku tentang kelahiran aku yang membuatkan aku sedar aku nie dah makin tua..*errghh ayat x bole blah.

mak abah dan keluarga, teman lelaki dan teman wanita, sahabat handai, kawan dan rakan, musuh mahupun jiran tertangga..
AKU SAYANGKAN KALIAN SEMUA..
TERIMA KASIH!!!
pantun khas dari saya

pagi ditunggu terbitnya suria,
suria diganti si bulan purnama,
bertahun-tahun hidup di dunia,
pahit manisnya ditempuh juga,

anak bengali mencari rusa,
rusa berada di tanah paya,
saya kini sudah dewasa,
doakan saja kesejahteraan saya,
.
anak melayu main layang-layang,
bermain pula di tepi perigi,
kalau ada umur yang panjang,
tahun hadapan sambut la lagi...
hehehe =D

1 orang membebel kat entry ni:

sairulsadiqah said...

amy. kite tag awak satu conetst. buat taw
=D

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<