Jom Keep In Touch ..

Friday, December 10, 2010

Terima Kasih Johor Bahru Part 1

alahai, sebenarnya penat pun tak hilang lagi lepas balik skudai semalam.. so hari ini gigihkan jugak tok update blog ini untuk tatapan khawan-khawan..hehe..

hari isnin lepas aku dengan danial bertolak dari bukit jalil untuk pergi ke skudai semata-mata untuk menziarahi kawanku shahrul dan melawati UTM dan kawasan yang sewaktu dengannya..haha

bas kitorang bertolak pukul 8.45 pagi. penumpang2 dalam bas tu majoriti adalah rombongan sekolah budak-budak cina yang nak pergi ke Singapura. yang paling tak best bila dorang buat bas 2 macam bas dorang. jalan kehulur-kehilir sepanjang perjalanan.. (tak reti dok diam betul la budak2 ni)
xpewlah nak buat macam mana.budak-budak sekolah...


so perjalanan 2 mengambil masa 4jam tok sampai ke sri puteri *dekat2 ngan skudai laa.
sampai sana si shahrul nie datang dengan motor.. ape kes?? mampu nak angkut 2 orang sekali ke?!! haha.. at last, kitorg di kerah naik dengan seorang mak hayam shahrul.. outspoken and very friendly.. orang panggil Sot kalau x silap..kitorg bertiga naik teksi je..(eh,duit teksi 2 bukan kena tong2 ke?) sorry nyah!

so aktiviti untuk hari 2 x banyak pun.. so so aje. kitorg ronda-ronda naik motor, lepak dalam bilik dan makan-makan kat cafe yang ade kat situ... selain tu kitorang tengok la si shahrul training tarian borea die.. nak snap pic x dapat coz lupe bawak kamera plak..hoho



so malam tu kitorg jusr dok bilik dan berchit chat sampai lebam dan akhirnya tertidur.. haha
itu saje hari pertama sepanjang berada di Johor.. esok aku update lagi.. skang mata dah sepet mintak pejam...ZZZXzz.. selamat malam!

5 orang membebel kat entry ni:

Nurul Atika said...

tuu dia sharul..
bukan main lg die landing yer..

WAHIDA ALIAS said...

bt ape weyh kt johor?becuti?

WAHIDA ALIAS said...

bt ape weyh kt johor?becuti?

aMy SiDeK said...

ikaa..mak hayam JB 2..haha

aMy SiDeK said...

wawa.. ala saje g melawat shahrul kt utm..sambil2 tu g laa jejalan skit..;)

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<