Jom Keep In Touch ..

Monday, May 16, 2011

bunga api depan rumah...kau ade?

hie yoo... hari nie nak update video..lama rasanya x masuk kan video... 
so nak share sikit video bunga api yang ade kat dpn rumah aku kejap tadi.. 
aku tak sure plak pasal ape bunga api tu ade.. tapi dengar-dengar cite yang dorang nak tutup dah tol kat dpn umah aku nie...

dulu pun ade jugak aku cite pasal bunga api.. tapi tu kat putrajaya...
readers yang tak tengok lagi boleh klik kat link nie...sini sini.

malas tulis banyak2.. layan saje occay...
live depan rumah tuuue!!

2 orang membebel kat entry ni:

ZAKWAN AHMAD said...

seronok blok kau dgn blok aku. ada bunga api je msti kat depan rumah. ahaha..

aMy SiDeK said...

@ZAKWAN AHMAD tu laaa... life kat dpn mata... x yah susah2 tunggu nak merdeka/new year...keke

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<