Jom Keep In Touch ..

Saturday, May 28, 2011

nie bukan cerita dilema kat tv1...=)

wah, tajuk entry dah mengambarkan yang aku nie sudah berpunye dan mempunyai konfliks kehidupan...ahakks tuih! 
sapa nak kat aku nie woii nak ade konfliks cintan cintun..... nie bukannya ape... nie cuma nak bagitahu yang aku nie tengah dalam dilema... bukan dilema kerana cinta..  cinta pun tak nak berdilema ngan aku..kekeke
dilema tgh nak pilih kerja...

kesnya macam nie... skang nie aku dah last sem... jadi tak ade banyak dah subjek yang tinggal..
so aku ingat skang nk try cari part time job...gitu~!!

bila dh terajin sangat apply form keje sana sini... ade la plak dua tawaran masuk.... kejenya biasa2nya... masing-masing ade kelebihan dan kekurangannye... 


antara promoter pakaian dengan bekerja di panggung wayang...mana kah yang patut aku pilih nie??

KALAU AMIK DUA2 BOLEH X???

5 orang membebel kat entry ni:

ika said...

panggung wayang...best ckit..

aMy SiDeK said...

@ika tu laa terasa wayang lagi best..tp gaji kurang skit dari promoter...

LiyanaDeli said...

promoter
ko mintak kat mane wey?
aku pun ngh tggu kol nie : )

aMy SiDeK said...

@LiyanaDeli yana..aq mintak kat tesco je...

Azham Vosovic said...

hahah, kerja kat panggung wayang... dpt tgk movie free...

Post a Comment

thanks sudi komen,
i will try my best to hit u back..>_<